Przedszkole Integracyjne w Namysłowie





-
-
Statystyki
- Odwiedziny: 86983
- Do końca roku: 213 dni
- Do wakacji: 22 dni
Misja i wizja
MISJA PRZEDSZKOLA
Nasze przedszkole:
- zapewnia dzieciom opiekę oraz bezpieczeństwo,
- integruje dzieci zdrowe z niepełnosprawnymi,
- uwrażliwia na potrzeby innych,
- wspiera rozwój dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych poprzez wielokierunkowe działania dydaktyczne i wychowawcze,
- przygotowuje do przeżywania sukcesów, ale i do radzenia sobie z porażkami,
- tworzy warunki dla indywidualnego i wszechstronnego rozwoju dziecka,
- wspiera działania wychowawcze i edukacyjne rodziców,
- kształtuje postawy moralne, proekologiczne,
- promuje zdrowie fizyczne i psychiczne,
- przestrzega zasad wynikających z Konwencji Praw Dziecka,
- organizuje sprawne zarządzanie placówką,
- analizuje i ocenia efekty swojej pracy.
WIZJA PRZEDSZKOLA
- Przedszkole jest placówką bezpieczną, przyjazną dzieciom, rodzicom, pracownikom, otwartą na ich potrzeby.
- Praca przedszkola ukierunkowana jest na dziecko, jego potrzeby i wszechstronny rozwój osobowości.
- Umożliwia wyrównywanie szans edukacyjnych wszystkim dzieciom i przygotowuje je do podjęcia nauki w szkole.
- Oferty edukacyjne stwarzają warunki do twórczości, rozwijania umiejętności i kształtowania samodzielności oraz wartości moralnych.
- Przedszkole przeciwdziała izolacji społecznej i nietolerancji.
- Wszyscy przestrzegają prawa dziecka, dbają o dobre stosunki międzyludzkie i skuteczną komunikację interpersonalną.
- Rodzice są partnerami uczestniczącymi w życiu przedszkola.
- Przedszkole zatrudnia wykwalifikowaną, kompetentną, zaangażowaną i odpowiedzialną kadrę pedagogiczną.
- Przedszkole uwzględnia w swoich działaniach potrzeby środowiska lokalnego.
- Promuje swoje osiągnięcia i ma dobrą opinię w środowisku.
- Stosowane aktywne metody pracy, programy i nowatorskie rozwiązania gwarantują wysoką jakość pracy przedszkola.
- Dzieci uczone są troski o własne zdrowie, zachęcane do aktywności ruchowej i poznawczej.
- Przedszkole kształtuje tożsamość narodową i kulturową dziecka opartą na tradycjach rodzinnych oraz kulturze regionu i narodu.
- Baza, wyposażenie, estetyka pomieszczeń i otoczenia wpływają na wysoki poziom pracy.