Przedszkole Integracyjne w Namysłowie





-
-
Statystyki
- Odwiedziny: 86946
- Do końca roku: 213 dni
- Do wakacji: 22 dni
Sposoby diagnozowania
SPOSOBY DIAGNOZOWANIA OSIĄGNIĘĆ DZIECI:
- przeprowadzenie obserwacji i diagnozy wstępnej i końcowej,
- rozpoznanie sytuacji dziecka, bieżące monitorowanie, dokumentowanie wyników, wspomaganie rozwoju,
- informowanie rodziców o stanie rozwoju dziecka po diagnozie wstępnej i końcowej,
- półroczna ocena realizacji założonych celów i zadań, analiza, wnioski do dalszej pracy,
- bieżące wspieranie rozwoju dzieci, praca według indywidualnego programu, dokumentowanie wyników obserwacji,
- przeprowadzenie obserwacji i diagnozy końcowej, wnioski do dalszej pracy.
SPOSOBY INFORMOWANIA RODZICÓW O POSTĘPACH EDUKACYJNYCH DZIECI:
- nauczyciele na początku roku szkolnego informują rodziców o wymaganiach edukacyjnych wynikających z realizowanego przez siebie programu nauczania i wychowania,
- nauczyciele zobowiązani są do gromadzenia informacji o dziecku i dokumentowania jego rozwoju w sposób przyjęty w przedszkolu,
- informacje o dziecku zawarte są w arkuszach obserwacyjnych, diagnostycznych, innych dokumentach zbieranych przez nauczycieli,
- rodzice o postępach edukacyjnych swoich dzieci dowiadują się na zebraniach ogólnych, w trakcie indywidualnych rozmów podejmowanych z inicjatywy nauczyciela lub rodzica oraz podczas zebrań zespołów Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka i Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej,
- na życzenie rodzica nauczyciel może napisać charakterystykę dziecka,
- informację o stanie rozwoju dziecka rodzice otrzymują dwa razy w roku – po przeprowadzeniu obserwacji i diagnozy wstępnej i końcowej,
- nauczyciele przekazują informację rodzicom o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej. Informację wydaję się w terminie do końca kwietnia roku szkolnego poprzedzającego rok szkolny, w którym dziecko ma obowiązek albo może rozpocząć naukę w szkole podstawowej.